Alla inlägg den 5 november 2010

Av Janet Olofsson-Engvall - 5 november 2010 01:43

Dagen började i dag att jag vaknade sent med huvudvärk och illamående men efter 3 koppar kaffe och alvedon blev det bättre.


Jag gjorde kålpudding i dag som jag bjöd mina barnbarn, Jörgen. min son Kristoffer, hans fästmö Katja och hennes son Daniel på.


Alla tyckte det var jättegott och jag fick mig ett gott skratt då min minsta prinsessa som blir ett år snart skulle äta själv.


Det var kålpuding över hela henne och halva golvet tror jag heheee men hon åt med god aptit i alla fall.


Efter att hon ätit klart fick Jörgen duscha henne eftersom hela hon var indröpt av kålpudding sötnosen min.


Luna satt i mitt knä och åt och hon tyckte jättemycket om maten, roligt när folk uppskattar maten man gjort.


Roligt att träffa Kristoffer Katja och Daniel eftersom det var ett tag sedan vi sågs, Daniel är så gullig han med.


Han fyllde kaffekopparna med typ 10 sockerbitar och han delade ut bullar och pepparkakor till alla.


Mamma kom hit senare med sin kompis Anita och vi fikade och pratade bort en stund till av dagen.


Efter det tog Krister och jag reda på en JÄTTEDISK innan vi kunde slappna av och softa bort resten av kvällen.


Ha det bra alla och LOVE från Janet <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


  Mamma och hennes kompis Anita

  Luna mitt största barnbarn   Katja och Daniel   Luna och Katja   Kristoffer och Daniel   Jörgen, Luna och Katja   hahaaaa så ser man ut när man kan själv och är 1 år Stella  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards