Alla inlägg den 7 november 2010

Av Janet Olofsson-Engvall - 7 november 2010 18:45

Var hem till mina prinsessor Luna och Stella och hälsade på. Dom är ju för go och mormors små älsklingar.


Stella visade mormor att hon kunde gå 5 steg alldeles själv, hon är så duktig och det står inte på förrens hon springer för fullt.


Sedan gjorde Stella illa huvudet i bordet och hon spydde efterråt så Jörgen fick ringa rådgivningen och tala om vad som hänt.


Men hon verkade så glad och sprallig och hon verkade inte trött så det var ingen fara på taket.


Men ett räjält blåmärke fick hon gumman min. Inte lätt när man är 1 år snart och försöka gå själv.


Luna jag och Stella gick in på Lunas rum och lekte med alla sakerna och Luna lekte rollekar med mormor.


Hon låtsades att fugan och pindeln skulle sova och alla leksaker så hon släckte lyset och sa chyyyy till mormor.


Sedan gick hon ut från sitt rum och frågade om leksakerna hade vaknat och jag sa jaaa alla har vaknat nu.


Då¨gick hon in i rummet och tände ljuset igen och sedan upprepade hon det typ 10 gånger, gobiten min.


Sedan skulle dom äta men inte Luna för hon skulle leka med mormor så hon slapp äta tills senare.


Efter ett tag skulle dom åka ut på gravar och tända ljus så dom skjutsade hem mig men Luna ville inte att mormor skulle gå.


När jag kom hem blev det chips och dipp och cola till Dansbandskampen men som vanligt är Wisex en klass för sig.


Efter det kollade jag på Mördare okänd innan sängen kallade. Hörde när Krister kom hem ca 03.30 men sen somnade jag igen.


Love från Janet   Luna   Stella   Luna Stella och Madde i Lunas rum   Stella, ser ni blåmärket i tinningen stackarn   Stella   Luna rider på hästen Madde tittar på   2 syskon Luna och Stella   Stella   Lunas leksaker   Madde och Luna  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards